Kriseleder
Beredskabsleder:
Glatføre og snerydning, skybrud, langvarig regn, tøbrud, storm og okan, oversvømmelser i byområder
Beredskabsleder:
Fortsat drift af kommunale bygninger
Ansvarlig for situationsbillede, log og dokumentation:
Ansvarlig for kommunikation:
Øvrige mulige deltagere i kriseledelsen:
Centerchefens kontor Velfærdshuset, Peter Bang Vej 15, 7600 Struer
Ved samling af større krisestab mødes kriseledelsen i Byrådssalen, Struer Rådhus, Østergade 13, 7600 Struer.
Kontakt sker i første omgang via telefonopkald, så det sikres, at alle parter får beskeden med det samme.
Herefter kan der både anvendes opkald, sms og mails.
Arbejdstelefonnumre og arbejdsmails anvendes som udgangspunkt. Hovedparten af centret har en arbejdsmobiltelefon.
Vurdering af niveauskifte – fra centerniveau til kommune niveau.
Kriseleder/centerchef
Kontaktperson ind i øverste krisestab
Kriseleder/centerchef eller en udpeget stedfortræder
Hvor kan alarmeringen komme fra:
Hvem alarmeres videre:
Internt
Eksternt
Hvordan alarmeres de?
Kriseberedskab:
Kriseleder: centerchef Jørn Bech Ladekjær
Stedfortræder: Nicklas Ibsen/Thomas K. Hørning
Logfører: Ellen Due
Kommunikation: kommunikationsafdelingen via beredskabslederen
Personaleansvarlig: Ellen Due
Løsningsansvarlig: beredskabslederen (for det område der er ramt)
Øvrige mulige deltagere i kriseledelsen:
Hvordan kontaktes de:
Al kontakt sker i første omgang via telefonopkald, så det sikres, at alle parter får beskeden med det samme.
Herefter kan der både anvendes opkald, sms og mails efter behov.
Denne indsatsplan er revideret af Teknisk Drift og Anlæg
Godkendt af centerchef Jørn Bech Ladekjær, den 17.11.21