AKUT
På lang sigt:
Center HOPS krisestab er identisk med centerchefen og centerledergruppen.
Centerchefen er krisestabens leder. I dennes fravær træffer de tilstedeværende i krisestaben beslutning om, hvem der tager ledelsen.
Varetagelse af de forskellige opgaver i forbindelse med kriser, kan findes på siden om rollebaseret krisestyring.
Kriselederen træffer beslutning om, på hvilken lokalitet krisestaben har base. Som udgangspunkt er basen centerchefens kontor.
Krisestaben er forpligtiget til at være kontaktbare hele døgnet i krisesituationer.
Kriselederen træffer beslutning om, på hvilken måde krisestaben skal kunne komme i kontakt med hinanden (SMS, Teams, mv) under en krise.
Ansvarlig for situationsbillede, log og dokumentation:
Ansvarlig for involverede personer:
Ansvarlig for proces/teknik/bygning/systemer:
Ansvarlig for kommunikation:
Øvrige mulige deltagere i kriseledelsen:
Centerchefens kontor. Velfærdshuset 2. sal. Peter Bangs Vej 15, 7600 Struer.
Ved samling af større krisestab mødes kriseledelsen i Byrådssalen, Struer Rådhus, Østergade 13, 7600 Struer.
Denne delplan er udarbejdet af Jon Baggesen og Anna-Marie K. D. Andersen
Godkendt af centerchef Lene Hornstrup den 5. december 2018. Opdateret Marts 2023 af Sylvia Nielsen.