Vold og trusler
Radikalisering
Læk af oplysninger
IT-nedbrud
Ondsindede rygter
Kriseleder:
Ansvarlig for situationsbillede, log og dokumentation:
Ansvarlig for involverede personer:
Ansvarlig for proces:
Ansvarlig for kommunikation:
Kommunens kommunikationsteam
Øvrige mulige deltagere i kriseledelsen:
Heden i Velfærdshuset
Ved samling af større krisestab mødes kriseledelsen i Heden i Velfærdshuset.
Alarmering kan ske via tryk på alarmknap, råb, eller telefonopkald.
I Jobcentret er alle medarbejdere ansvarlig for at kolleger og gæster i huset kommer med i Heden
I Borgerservice - Infocentrets kantine
Vurdering af niveauskifte – fra centerniveau til kommune niveau
Kriseleder/centerchef
Hvor kan alarmeringen komme fra:
Hvem alarmeres videre:
Internt
NB: uden for arbejdstid kontaktes leder og centerchef
Eksternt
Hvordan alarmeres de:
Øvrige mulige deltagere i kriseledelsen:
Hvordan kontaktes de:
Al kontakt sker i første omgang via telefonopkald, så det sikres, at alle parter får beskeden med det samme.
Herefter kan der både anvendes opkald, sms og mails efter behov.
Denne delplan er udarbejdet af Brita Stentoft Amby Thomsen og Ditte Haislund Koppetsch.
Godkendt af centerchef Helle Vadt den 31-01-2023.